Sa Tawo nga Tupad Ko Permi

Sa Tawo nga Tupad Ko Permi
ni Fely Melendres Nicolasora

dodong nicolasora

(Malip-ot nga binalaybay gindihon sg isa ka asawa sa iya mahal sa kabuhi nga nagahiwat sg iya adlaw sg pagkabun-ag. Ini kuha sa iya Facebook lakip ang simple nga letrato nila nga mag-asawa.)

Sa tawo nga tupad ko permi…
Adlaw man o gab-i
Haligi sa amon pamilya
Mabuot ko nga bana
Sa imo kmi nagapanamyaw
Sa subong gd nga adlaw
Sa imo amon tatay
Kabay ang Ginoo sa imo magbugay
Madamo pa nga birthday
Bsan wala money basta happy
Maayong lawas kg dugang nga kabuhi…
Sa imo tatay Dodong Nicolasora
Happy happy birthday. We love u.

N.B.: Gikan ini sa Facebook ni Gng. Fely Melendres Nicolasora: Sa tawo nga tupad ko permi

Leave a Reply

