Anhon Ko? Sa Pihak sang Tanan

Ang duha ka binalaybay
ni Nonoy Alacapa (aka Ladolpho, 94.3iFM)

1. ANHON KO?

Indi ko lang gusto
Masakitan ang balatyagon ko
Gani ako na lang ang mapalayo
Antis naman ang mga luha ko magtinulo.

Piliton ko nga kalimtan ka
Bisan pa nga ikaw lang gid ang
Akon ginahigugma,
Tungod indi ko na maagwanta
Ang tanan nga panghusga

Indi kita para sa isa kag isa
Gani bisan indi ko gusto
Bisan gapamatok ang tagipuso-on ko
Dapat nga ako na lang ang malakat… mismo.

Kanugon sang isa ka kahapon
Nga puno sang mga duag kag ambahanon
Akon na lang ini tanan nga handurawon
Bisan masakit pa ini para sa akon.

Amat-amat ko na lang nga batunon
Ikaw abi ang pinaka-importante nga bahin
Sang akon kahapon
Gani kun sa diin ka man subong
Tani ini nga panalambiton…
Imo man nga pagahakson.

2. SA PIHAK SANG TANAN

Masakit man nga batyagon
Nga wala ka guid sang pagtamod sa akon
Batunon ko na lang sa guihapon
Bisan pa nga ginpilasan mo
Ang akon tagipuso-on.

Tampad nga paghigugma ko sa imo
Ikaw pa gani ang naging inspirasyon ko.
Ang ginhimo nga modelo
Tungod ikaw man ang akon idolo

Apang sa pihak sang tanan
Dapat ko man batonon ang kamatuoran
Ikaw kag ako…
Asta lang sa paging mag-abyan.

Ginapalangga ta ka…
Sobra-sobra…
Magahod!!!
Makatilingil!!!
Makatilingala!!!
Gani ang pamangkot…
Nga-a ikaw pa?

N.B.: Ini tanan nabalhag sa Negros Daily Bulletin, February 18-19,2012

Leave a Reply

