Madamu nga Salamat, Atty. Defensor!

ginbantala ni Gil Camporazo

Hugot sa tagipuson nga ginapaabot ni Bagguer Villaruz ang iya pagpasalamat sa kay Atorni Matt Defensor.

Bagguer Villaruz Playing an Electric OrganYari ang bug-os nga kaundan sang iya kasaysayan kun ngaa may utang nga kabalaslan siya kay Atty. Defensor:

Ang akon medical check-up kada anum ka bulan wala matigayon sang nagligad nga Hunyo sini nga tuig bangod wala kami naka abot sa Bacolod-Silay Airport sa husto nga oras. Wala pa man naka lupad ang eroplano sang amon pag-abot apang indi na kami pagpasaka-on sang mga opisyal sang airport sa among eroplano kay naga andar na sadto ang makina sang eroplano agud sa paglupad.

Bangud nga naulihi kami, indi na namon magamit ang amon tiket sa masunod nga eroplano pa Manila kay ang amon tiket “promotional trip.” Amo ini ang patakaran sang mga airline companies. Kon makuha kami sa masunod nga biyahe, magabayad kami sa regular fare, apamg kon amon naman himu-on ina, wala na kami galastuhon pag-abot sa Manila kay husto lang sa pakadto ang amon nabilin nga kuarta. Sini na lang nga Nobiembre otso kami naka padayon sa paglupad pa Manila agud magpa check-up kag ako naga pasalamat sa Ginuong Diyos nga ang tanan nga gin pangayo sang doktor nga mga laboratory tests pareho tanan nga normal ang resulta.

Kag wala man sang mga bag-o nga cancer cells. Gani ginapabalik naman ako mata-pos ang anum (6) ka bulan kag ini ang ika-5 na nga tuig sumugod sa akon operasyon sadtong tuig 2007.

Masami namon ginabi-sitahan ang akon abyan kag classmate sang kami nagabut-ho pa sa LCC-Bacolod sadtong tuig 1956 pa nga si Atty. Mat Defensor, anay representante sang ika tatlo nga distrito sang Quezon City. Daku gid ang nabulig sa akon ni Atty. Defensor sang ako gin-operahan sadto sa Quirino Memorial Hospital sa Quezon City asta sang ako nag paagi sang 33 ka adlaw sang radio therapy.

Sa sini nga pagbisita namon, naka tigayon ako magdala sang regalo para sa mabinuligon ko nga abyan, kag ini isa ka oil painting nga kwadro sa isa ka antigo nga mul-awon nga kahoy. Sang akon gin presentar sa iya upod sa akon tiayon nga si Cosette kag amon anak nga si Marijo, nalipay gid sia kag didto pa lang niya ginsugid sa amon nga isa gali sia ka “antique collector.”

Iya kami gin libot sa na-hamtangan sang collections sa ibabaw nga panalgan sa iya puloy-an. Madamo didto sang mga oil portrait nga mga orihinal kag sang 17th kag 18th century pa. Ang mga nakapawili gid sang amon panulok didto amo ini ang ginahulam pirme sa iya kon may importante nga mga art exhibits nga gina hiwat sa Manila. Indi ako isa ka autoridad parte sa mga antigos nga pagpinta sa oil, pero siguro gid ako nga dalagko gid ang ila sini bili. Akon lang ginapahibalo sa akon mga suki sa akon recording sang duma-an nga mga lalantonon sa Vol. 9 ko nga CD nga ini puede na nila mabakal sa may New Government Center kon ako magtokar dira sa may fountain area kada Dominggo, Lunes, Martes, Huebes kag Byernes, 6:00 to 10:00 p.m. Madamo gid nga salamat sa inyo padayon nga pag-sakdag.*

[nagikan sa Negros Daily Bulletin, Nov. 19, 2011 nga sipi] Kag wala man sang mga bag-o nga cancer cells. Gani ginapabalik naman ako mata-pos ang anum (6) ka bulan kag ini ang ika-5 na nga tuig sumugod sa akon operasyon sadtong tuig 2007.

Masami namon ginabi-sitahan ang akon abyan kag classmate sang kami nagabut-ho pa sa LCC-Bacolod sadtong tuig 1956 pa nga si Atty. Mat Defensor, anay representante sang ika tatlo nga distrito sang Quezon City. Daku gid ang nabulig sa akon ni Atty. Defensor sang ako gin-operahan sadto sa Quirino Memorial Hospital sa Quezon City asta sang ako nag paagi sang 33 ka adlaw sang radio therapy.

Sa sini nga pagbisita namon, naka tigayon ako magdala sang regalo para sa mabinuligon ko nga abyan, kag ini isa ka oil painting nga kwadro sa isa ka antigo nga mul-awon nga kahoy. Sang akon gin presentar sa iya upod sa akon tiayon nga si Cosette kag amon anak nga si Marijo, nalipay gid sia kag didto pa lang niya ginsugid sa amon nga isa gali sia ka “antique collector.”

Iya kami gin libot sa na-hamtangan sang collections sa ibabaw nga panalgan sa iya puloy-an. Madamo didto sang mga oil portrait nga mga orihinal kag sang 17th kag 18th century pa. Ang mga nakapawili gid sang amon panulok didto amo ini ang ginahulam pirme sa iya kon may importante nga mga art exhibits nga gina hiwat sa Manila. Indi ako isa ka autoridad parte sa mga antigos nga pagpinta sa oil, pero siguro gid ako nga dalagko gid ang ila sini bili. Akon lang ginapahibalo sa akon mga suki sa akon recording sang duma-an nga mga lalantonon sa Vol. 9 ko nga CD nga ini puede na nila mabakal sa may New Government Center kon ako magtokar dira sa may fountain area kada Dominggo, Lunes, Martes, Huebes kag Byernes, 6:00 to 10:00 p.m. Madamo gid nga salamat sa inyo padayon nga pag-sakdag.*

[nagikan sa Negros Daily Bulletin, Nov. 19, 2011 nga sinipi]

Leave a Reply

